środa, 7 marca 2012

Koszula + lakiery do paznokci.

Dziękuje za miłe powitanie dziewczyny! :)


Chciałam Wam zaprezentować koszulę z wczorajszych zdjęć. 
Pochodzi ona ze strony: http://www.staffbymaff.com/
Mój pierwszy zakup na ich stronie i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona i planuje już następne zakupy :)









A tutaj zaprezentuję Wam kilka moich nowych lakierów do paznokci:

Od lewej:
1.Joko - cairo night J103 mat
2. Essence colour & go - 79 viva la green
3. Catrice - 400 blue cara ciao
4. Gosh - 571 wild lilac
5. Vipera - 848
6. Vipera - 835
7. Vipera - 847



Dodatkowo zapraszam na moje aukcje allegro:
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=14914274
A na nich między innymi:
Sukienka z zamkiem:



Bluzka w paski na długi rękaw zapinana z tyłu:




Także zachęcam do zakupu! :)
Buziaki, Aśka



4 komentarze:

  1. Śliczna ta sukienka, gdybym miała wolne środki to bym się skusiła... Koszula zaś wydaje się być świetna, czy jest ona w stylu "oversize"?
    Kurczę, napisz mi proszę jak to jest z zapłatą za przedmioty kupione za granicą, np. w dolarach czy funtach? Da się zrobić normalny przelew, czy trzeba iść do banku i kombinować? Bo kilka razy wahałam się czy czegoś nie kupić, jednak zazwyczaj ostatecznie rezygnowałam bojąc się horrendalnych kosztów przesyłki i tego przelicznika...
    Lakiery urocze, widzę że lubujesz się w odcieniach niebieskości i fioletu! :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    I.
    i zapraszam do mnie, tam też znajdziesz kilka linków do aukcji allegro! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ta strona co jest z niej zamówiona koszula jest z Polski, dokładnie chyba z Krakowa(o ile mnie pamięć nie myli) więc płacisz w złotówkach u nich :)
    Dziękuję bardzo za odwiedziny i na pewno Ciebie też odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń